Store Manager i Skagen Clothing København afdeling

Hos Skagen Clothing søger vi fra den 20 september en Store Manager til vores nye butik i København.

Så er du passioneret for modebranchen og har erfaring med detailhandel? Dette er en fantastisk mulighed for at blive en del af et brand i høj vækst, der værdsætter kreativitet, innovation og en god relation til vores kunder.

Ansvarsområder:

  • Daglig drift af butikken, sikre en høj standard af kundeservice.
  • Udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer, sikre en positiv og engagerende kundeoplevelse.
  • Fungere som ambassadør for Skagen Clothing, repræsentere brandets værdier.
  • Lagerstyring, herunder at bestille varer hjem fra vores lager i Viby
  • Salg, implementering af salgsstrategier for at maksimere salget.
  • Ansvarlig for at opretholde en høj standard i butikkens visuelle merchandise og præsentation af varer.
  • Vagtplanlægning og afrapportering af budgetter til ledelsen

Kvalifikationer:

  • Erfaring inden for detailhandel, fortrinsvis inden for modebranchen.
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og håndtere en bred vifte af ansvarsområder.
  • Flydende på dansk og engelsk på højt niveau.
  • Proaktiv, aktivt deltage i performance samtaler omkring butikken
  • Erfaring med salg, lagerstyring og ledelse er en fordel

Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende stilling i et hurtigt voksende modebrand.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling indenfor detailhandel.
  • Et dynamisk og støttende arbejdsmiljø med engagerede kolleger.

Er du den Butiksassistent, vi søger? Send os en ansøgning og CV til job@skagen-clothing.dk. Angiv venligst "Store Manager KBH" i emnelinjen. Så læser vores HR Manager Esben Gorming eller Project Manager Johan Maunsbach den igennem!

Ansøgningsfrist: Løbende indtil rette kandidat er fundet. Vi ser frem til at høre fra dig og byde dig velkommen til Skagen Clothing-teamet!