Store Manager i Skagen Clothing København afdeling
Hos Skagen Clothing søger vi fra den 20 september en Store Manager til vores nye butik i København.
Så er du passioneret for modebranchen og har erfaring med detailhandel? Dette er en fantastisk mulighed for at blive en del af et brand i høj vækst, der værdsætter kreativitet, innovation og en god relation til vores kunder.
Ansvarsområder:
- Daglig drift af butikken, sikre en høj standard af kundeservice.
- Udvikling og vedligeholdelse af kunderelationer, sikre en positiv og engagerende kundeoplevelse.
- Fungere som ambassadør for Skagen Clothing, repræsentere brandets værdier.
- Lagerstyring, herunder at bestille varer hjem fra vores lager i Viby
- Salg, implementering af salgsstrategier for at maksimere salget.
- Ansvarlig for at opretholde en høj standard i butikkens visuelle merchandise og præsentation af varer.
- Vagtplanlægning og afrapportering af budgetter til ledelsen
Kvalifikationer:
- Erfaring inden for detailhandel, fortrinsvis inden for modebranchen.
- Evnen til at arbejde selvstændigt og håndtere en bred vifte af ansvarsområder.
- Flydende på dansk og engelsk på højt niveau.
- Proaktiv, aktivt deltage i performance samtaler omkring butikken
- Erfaring med salg, lagerstyring og ledelse er en fordel
Vi tilbyder:
- En spændende og udfordrende stilling i et hurtigt voksende modebrand.
- Mulighed for personlig og faglig udvikling indenfor detailhandel.
- Et dynamisk og støttende arbejdsmiljø med engagerede kolleger.
Er du den Butiksassistent, vi søger? Send os en ansøgning og CV til job@skagen-clothing.dk. Angiv venligst "Store Manager KBH" i emnelinjen. Så læser vores HR Manager Esben Gorming eller Project Manager Johan Maunsbach den igennem!
Ansøgningsfrist: Løbende indtil rette kandidat er fundet. Vi ser frem til at høre fra dig og byde dig velkommen til Skagen Clothing-teamet!